söndag 25 augusti 2013

Problembarn

Sjukt vad jag har varit med om massa problem det senaste halvåret. I veckan var jag på us för att kolla min allergi och i torsdags var jag på vårdcentralen för att kolla ev. om jag har astma. Har sedan vintras haft problem med mitt eksem och lite halvt som halvt astma besvär. Usch jag hoppas verkligen att jag blir helt frisk snart.
Iaf var på Rix FM i fredags och det var ganska tråkigt faktiskt kände mig lite för gammal för det. Och jag bokat biljetter till kryssning nu på söndag med company så jag tror det blir kul. Vi får se om jag träffar ngra klasskompisar imorgon när jag ändå tänkt att åka till stan för lite ärenden. Annars....det är som vanligt och jag det framemot att få åka ut på lite äventyr.
Förresten så har jag "lämnat" bort min hamster för att jag är allergisk och det blir inte bättre av att jag behåller honom. Känner mig dum för att jag inte har han kvar, fick den av mina kära vänner när jag fyllde år och kan minst sagt säga att det var den mest annorlunda och roligaste present jag fått. Men han kommer alltid vara våran endå :-D
Det har blivit min favorit-outfit..använder den där skjortan varje dag :$