onsdag 21 augusti 2013

Secret things

Ffyy vilken tråkig blogg, fast orkar inte blogga om något endå. Vad har hänt då?
Jo slutade sommarjobba förra veckan så är bara att vänta på lönen som kommer lagom till Linköpings stadsfest;)
Idag var jag på besök i US för jag har i flera månader börjat misstänka att jag varit allergisk mot något. Iallafall så kom vi fram till att jag är allergisk mot pollen (björk och gräs),  katt och lite hamster :( Blev jätteförvånad att jag vart allergisk mot katt för aldrig har jag märkt av något konstigt när jag varit kontakt med dem. Tråkigt nog för det är en av mina favoritdjur. Vi får se hur det blir med hamstern vill helst inte sälja honom men blir det värre har jag inget val tror jag :/

Blev ett besök på Ikea efter us med farmor för att käka lite.
Har tyvärr inga bilder att bjuda på men skriver för att mina vänner ska veta att jag lever.  Imorgon kanske det blir besök på kärna vårdcentral,  har fått mycket andningsproblem om nätterna.