måndag 26 augusti 2013

Tja gullisar xD

Skiiittråkig dag har det varit, mina planer som att åka in till stan för att fixa lite grejer blev inte av. Kände inte för det när jag endå ska in till stan imorgon. 

Har så svårt att somna om kvällarna och jag vet inte varför, brukar vara tvärtom annars. Bara för jag inte har något att göra så har jag tänkt att beställa klipptid hos frisören imorgon. Jag tror ärligt jag klippte mig senast i vintras..jag som tänkte klippa min inför studenten men som vanligt blir det aldrig av. 
Så just nu är mitt hår jätteslitet och jag ska slita det extra också, har nämligen tänkt att göra mitt hår ljusare bara för att testa på något nytt. 

Beställde två produkter från Lyko idag, schampoo och värmeskydd som jag visar bild på sedan om jag inte glömt det dådå. 
Svart, solblekt och jätteslitet är det just nu. Ska bli så skönt att få det fixat och måste vara nogrannare med att klippa mitt hår var 3e månad och inte 3e år.